Високі суспільні вимоги до володіння професійним іншомовним спілкуванням майбутніх спеціалістів у Великій Британії, можливість підготовки студентів за уніфікованими програмами, виявили необхідність ґрунтовного наукового аналізу раціональних ідей британського досвіду.
Запланований семінар на тему: “Аналіз сучасних тенденцій навчання професійного іншомовного спілкування в університетах Великої Британії” був проведений дистанційно 06 листопада 2020 року. Доповідачем семінару була асистент кафедри, к.п.н. Мудра Олена. Усі члени кафедри активно брали участь у обговоренні актуальних проблем модернізації вищої освіти, зокрема щодо забезпечення якості підготовки до професійного іншомовного спілкування майбутніх фахівців у різних сферах.
На основі проведеного наукового дослідження досвіду Великої Британії було виокремлено умови та функціонування навчального процесу в університетах;розглянуто навчально-методичне забезпечення; проаналізовано наявність мовних курсів та мовних практик; виявлено особливості структури (ступеневість, наступність, багатовекторність), змісту (вузькопрофільність, спеціалізованість, гнучкість навчальних планів, можливість студентів здійснювати вибір навчальних курсів та модулів різного рівня складності), форм підготовки до професійного іншомовного спілкування. В процесі дослідження підсумовано, які іноземні мови вивчаються у вищих навчальних закладах Великої Британії.
В процесі обговорення результатів семінару учасники дійшли висновку, що успішна імплементація досвіду Великої Британії з навчання професійного іншомовного спілкування вимагає перегляду окремих чинників впливу на цей процес, зокрема удосконалення матеріального забезпечення, процесу навчання, здійснення відповідних наукових досліджень, підготовки дієвих методичних рекомендацій для організації роботи студентів, ефективних навчальних посібників і дидактичних матеріалів, забезпечення студентів можливостями проходження мовленнєвої практики за кордоном. Тільки комплексна реалізація визначених напрямів дасть можливість ефективно впроваджувати у вітчизняній вищій школі вивчений досвід підготовки до професійного іншомовного спілкування.