Проєкт LATILL

Наказом №468 від 12.12.2023 р. було внесено доцентку кафедри іноземних мов для природничих факультетів Мудру Олену Василівну у склад групи Проєкту « LATILL». Проєкт LATILL (Level-AdequateTextsinLanguageLearning) діє з травня 2022 року по квітень 2025 року, в рамках партнерства для співпраці та обміну практикою. Це є партнерство для співпраці в шкільному навчанні, яке отримує фінансування від Європейського Союзу через програму Erasmus + KA2 – Партнерство для співпраці в шкільній освіті, з грантом ЄС в розмірі 351 091,00 євро.

Огляд Проєкту

Координується Університетом Відня в Австрії, LATILL співпрацює з визначеними партнерами, включаючи Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича в Україні, Університет Ебергарда-Карла Тюбінгена в Німеччині, Університет Саламанки в Іспанії і  Спілкою мовного диплому (Verein ÖSD) в Австрії.

Консультативна Рада

Проєкт може пишатися вражаючою консультативною радою, в яку входять визначені експерти з інституцій, таких як Університет Кельна, Сеульський національний університет, DeutscheWelle, Педагогічний університет Відень, Університет Сальцбурга, USP SaoPaulo і Університет Бамберг.

Контекст та об’єктиви

LATILL вирішує критичну потребу в покращенні навичок читання іноземних мов, визнаючи важливість адаптації матеріалів до мовного рівня кожного учня. Проєкт має на меті надавати вчителям іноземних мов цифрові інструменти для вибору текстів на відповідному рівні для різних класів та учнів, сприяючи ефективному засвоєнню мови та подоланню мовних бар’єрів в усе більш зв’язаному світі.

Активності та Вплив

Проєкт розгортається в трьох фазах: розробка інструментів, випробування з вчителями та вдосконалення платформи за результатами зворотнього зв’язку. Платформа LATILL, обладнана пошуком для вибору текстів на відповідному рівні, спрямована на зміцнення позицій вчителів, пропонуючи модулі професійного розвитку та сприяючи спільноті практик. Вплив розповсюджується поза стінами класу, із конференціями LATILL у чотирьох країнах-партнерах, залучаючи вчителів та тренерів, а також публікаціями у наукових журналах, що сприяють глобальній дискусії про читання іноземних мов.

В ері персоналізованої освіти LATILL виходить як відзначена ініціатива, вказуючи шлях до ефективного вивчення мови через налаштовані, рівневі тексти. Інноваційний та колективний підхід проєкту позиціонує його як важливого учасника в еволюції ландшафту мовної освіти.

Comments are closed